Reacties
Reacties 51 - 56 van 56
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Judy | Twee woorden (en daar zal ik 't als oud-studiegenootje… | 17 jan. '08 |
| Chanel | Hej Peek! Heeeeeeeel veel plezier, geniet ervan! Liefs… | 16 jan. '08 |
| Ben | succes, Peekie, en vergeet je snowboard niet | 15 jan. '08 |
| Wibo | Beste Neef, Het is een hele goede zet die je gedaan… | 15 jan. '08 |
| Heleen | Ja...zo gaat dat he. Je vrienden zitten over de hele… | 14 jan. '08 |
| Donny | Bon chance, Peekie! Aardige onderneming lijkt me.… | 14 jan. '08 |

- Emile: Als het goed is zit er geen…
- cora: super verslag en goh, kun…
- Natalie: Zo dat is weer een heel verhaal…
- Marleen: Hoi Roy, Het lijkt wel of…
- nel en ben: Hoi Roy, Je 5 pakken zijn…
Alle reacties »