Hollandsch Glorie in een Bangkokse showroom
10 maart 2008 - Bangkok, Thailand
Voor de leken: dit is dus een Spyker…
Kost hier ongeveer 3 keer zoveel als in Nederland, 3 keer onbetaalbaar dus :P
Deze foto werd gemaakt op 10 maart 2008 in Bangkok, Thailand.
»

- Emile: Als het goed is zit er geen…
- cora: super verslag en goh, kun…
- Natalie: Zo dat is weer een heel verhaal…
- Marleen: Hoi Roy, Het lijkt wel of…
- nel en ben: Hoi Roy, Je 5 pakken zijn…
Alle reacties »